Συχνές Ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1.     Πώς αναζητώ το προϊόν που επιθυμώ;

Μπορείτε να περιηγηθείτε στα προϊόντα κάνοντας κλικ στις κατηγορίες που θα βρείτε στο αριστερό μέρος της ιστοσελίδας. Αν ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να εισάγετε την λέξη-κλειδί στο πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται  στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας και θα σας επιστραφούν όλα τα σχετικά αποτελέσματα.

 

  1.     Με ενδιαφέρει ένα προϊόν αλλά δεν είναι διαθέσιμο.

Εάν σας ενδιαφέρει κάποιο προϊόν το οποίο δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή να αποστείλετε μήνυμα στο email της εταιρίας μας για να το παραγγείλετε. Από τη στιγμή της παραγγελίας το προϊόν θα είναι έτοιμο για παράδοση τις επόμενες 7 έως και 20 ημέρες.

 

  1.     Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
  • Παραγγελία Online από την ιστοσελίδα μας. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό με τα στοιχεία σας και συνδεθείτε με αυτόν στο https://masterhellas.com.gr. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό απλά συνδεθείτε πληκτρολογώντας το email σας και τον κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε προσθέτοντάς τα στο καλάθι αγορών. Προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία που σας ζητούνται από το σύστημα.
  • Τηλεφωνική παραγγελία καλώντας στο 2810-881580/881555.Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 16:00 και Σάββατο 08:00 – 13:00.
  • Παραγγελία μέσω email της εταιρίας info@masterhellas.com.gr

 

  1.     Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;
  • Με Αντικαταβολή. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας. Η αντικαταβολή γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που τα έξοδα της παραγγελίας δεν υπερβαίνουν τα 300€.
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal (Visa ή MasterCard).
  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

 

  1.     Πως αποστέλλονται τα προϊόντα και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, η εταιρία μας προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξετε εσείς τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως.

 

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα εξής: Γενική Ταχυδρομική, Speedex, ACS και άλλες Μεταφορικές Εταιρίες.

 

Τα έξοδα αποστολής ποικίλουν ανάλογα το βάρος και τον όγκο του προϊόντος. Για να μάθετε το ακριβές ποσό για τα έξοδα αποστολής συγκεκριμένου προϊόντος παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

 

  1.     Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παραλαβή γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών. Για δυσπρόσιτες περιοχές η παραλαβή των προϊόντων γίνεται εντός 4 ημερών.

 

Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή εντός εργάσιμων ωρών.

 

  1.      Η παραγγελία μου έχει αργήσει, τι μπορεί να γίνει;

Η εταιρία μας δεν κρατάει καμία ευθύνη για τυχών καθυστερήσεις. Αυτή είναι αποκλειστική ευθύνη της μεταφορικής εταιρίας.

 

  1.     Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε  να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με την εταιρία μας.

 

  1.      Αποστέλετε προϊόντα στο εξωτερικό;

Αποστέλλουμε προϊόντα σε Ελλάδα, Κύπρο και Εξωτερικό.

Τα έξοδα αποστολής ποικίλουν ανάλογα το βάρος & τον όγκο του προϊόντος  και την χώρα αποστολής.

 

  1.       Μπορώ να επιστρέψω ή να ανταλλάξω ένα προϊόν;

Μπορείτε,  κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως με την εταιρία μας.

 

  1.     Τι εγγύηση δίνετε στα προϊόντα σας;

Η εταιρία μας προσφέρει εγγύηση 1 έτους από τη στιγμή της έκδοσης του παραστατικού.

 

  1.     Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημα σας;

Πηγαίνετε στη φόρμα επικοινωνίας για να μας στείλετε με mail τις απορίες σας η επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2810-881580/881555.